mandag den 4. februar 2013

Hallo :D

Nå hvad er der sket i mit liv siden sidst ??

Sidste weekend var jeg ude at shoppe med en veninde, og fik brugt nogle penge, så det var jo dejligt. Og så var vi selv hjemme så vi havde en rigtig hygge weekend, men masser af junk, jeg er jo ikke i USA for ingen ting :P

Ellers gik min uge meget normalt skole og dans så ikke det stor og spændene at fortælle, lige ude over fredag :D
Fredag eller faktisk lørdag meget tidlig morgne klokken 12:12 landen nogle af de skønneste menesker i Phoenix lufthavn for at besøge mig :D
selv om det kun var en lille måned siden jeg så dem sidst så var det helt vil dejligt at se måde mor, far, søs og 3 styks bedsteforælder, og så havde jeg fået lov at bruge resten af min weekend med dem, dejligt dejligt. Lørdag var vi ude og få danse sko til mig (Til Disneyland :D) og så var vi i en camping/hunting/fishing butik, butikken var faktisk ret fed, jeg fik helt lyst til at købe noget der inden :)
Bagefter avr i selvfølgelig i Wall-Market. Om aftenen var vi ude og spise ved nogle af min bedsteforælders venner skide søde og så lavede de god mad ;)
Så søndag var vi ude at gå ved en sten bro af en slags, (har glemt navnet) det var en het vild flot tur og dejligt måde at være sammen med dem alle. Om aftenen tog jeg så hjem og ja gik og bad og så smuttede jeg i seng, de havde jo alle sammen jetlag så de var oppe meget tideligt og nogle af os, altså mig, havde jo ingen jetlag, så jeg var død :D

I dag (Mandag) skolen dag men med en danse klasse af "udtaget" elever, hehe. Vi har en opvisinig engang i maj og så træner vi sammen hver mandag i lunch break, da vi alle kommer fra forskellige hold. Jeg må indrømme at jeg er ret stolt af at jeg er blevet udtaget, klap mig slev på skulderen.

Det tror jeg var alt for denne her gang og jeg undskylder manglende billeder, men Anna havde lige fået hendes kamera så hun fik æren af at tage alle de dejlige billeder, så jeg har ingen, håber i overlever ;)

XOXO Emilie <3<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar