lørdag den 26. januar 2013

Hey :D

Så er det lige en lille update fra mig :D

Turen i California var skøn. Vi tog hjemme fra klokken ca. 8 frdag aften, og turen tager ca 6 timer så det var lidt sent før vi ankom men det er jo til at overleve, og vi havde det skide sjovt så ...

Savanna :*

Lørdag morgen gik turen så til "The EDGE preforming art center" 

"The EDGE"

Vores sidste time: lære og vores lille gruppe :D 

Vi havde en helt vild fed dag, men en masse helt fantastiske dygtige lære. vi havde alle sammen ca 4 timer i løbet af dagen. Da vi forlod "The EDGE" omkring klokken 6:00 (så det var en lang dag) smuttede vi lige hurtigt tilbage på hotellet og skiftede tøj og så smuttede vi på IHOP og fik noget at spise og fik sunget fødselsdags sang for vores to fødselarer og de fik gratis is :P 

Søndag morgen stod vi igen tidligt og kom i kirke tøjet, og så smuttede vi i kirke. bagefter to vi hen til LA templet. 
LA templet

Sener dem dag vi nogel af os op for at gå oppe ved Hollywood skiltet, desværre var vi faret lidt vildt, så før vi kom der op var klokken ca. 7:00 og det begyndte at blive mørkt, men ingen af os var så smarte at tænke over det, så vi begyndte at gå og ca en time sener beseluede at vende om og så vende om. Men på vej ned igen hørte vi nogle vilde hunde gø og vi var ved at dø af skræk, så vi betuttede os at vende om igen og gå at en skrænt fordi vi kunne se en hus !!!!!!!!!! Alså jeg ved slet ikke havd vi har tænkt på, men det gjorde vi så, og jeg siger jer jeg har aldrig været på bange for at dø som jeg var i de to timer det tog os at gå ned af den skrænt!!!!!  Men vi kom da ned så vi troede vi lige vi var færdig men så var vi bare der og kunne ikke komme nogle steder hen fedt fedt fedt. Nå men vi fandt en vagt som sagde han ville køre os ned til porten for han skulle låse af og så stod vi så bare på en lande vej et eller andet sted, vi fik så endelig fat i en Taxi som kørte os til vores bil. da vi så komme op til bilen har vi midste vores nøgle og vi skulle også vendte på at der kom en mand og fik lavet en ny nøgle og det hele. Så det var en lang nat. Men en meget sjov oplevelse at kigge tilbage på HAHA.

Mandg havde vi fri fra skole så vi var stadig i Californien, og vi tog ud for at shoppe... det var en skøn dag og vi fik brugt nogle penge. Vi var desværre først hjemme klokken 2:00 så det var en skide god start på den ugen :) 

men min uge har været ret god, og så er man blevet udtaget til et danse show på skolen så det er jeg ret stolt af :D 


When I'm gone :D  


Det tror jeg var alt fra mig lige nu :D  

xxx Emilie 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar