torsdag den 17. januar 2013

Hejsa igen :)

jeg ved godt at der er gået meget meget lang til siden jeg har skrevet om noget som helst overhovdet. Det er jeg faktisk ked af, men som nogle af jer ved så har jeg være hjemme fra starten af December til her Starten af Januar.
det skyldes en helt masse problemer, det hovdesaligt handlede om rasisme og nogle meget forskellige holdning til det område. Det gjorde så at jeg sagde stop og valgte at tage hjem. Heldigvis har jeg fået lov at komme afsted igen og i fredags forlod jeg endnu en gang DK og tog tilbage til USA.

Nu ahr jeg været her siden fredag aften, og jeg min familie, som består af enlig mor, 6 børn på 2, 4, 6,7,8 og 17 og så en anden udvekslings studen fra tyskland. Så det er en ret stor familie jeg er kommet ind i, men de er så super sød.
I mandags var jeg oppe på skolen første gang fik mit skema og blev vist rundt på skolen, og hold dog helt kæft den er stor, 3200 elever :O
så kom jeg op og havde min første skolen dag tirsdag, men i vores lunch break (tager vi altid hjem og spiser) havde jeg det simpelthen så dårligt at jeg valgte at blive hjemme og er også hjemme idag :I

I weekenden går turen til the edge i California, som er en danse skolen der ligge luge midt i Hollowod, http://www.edgepac.com/
det bliver så fedt og nu har jeg lige fået mit nye kamera så jeg lover jer at der kommer noge billeder ind :)

Ses Mennesker :)

LOVE Emilie <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar