søndag den 23. september 2012

hey alle i skønne mennesker der læser min blog ;)

undskyld de er gået så lang tid siden jeg sidst opdaterede min blog, men der sker ikke så meget nyt lige nu, det hele der går som det skal. det eneste nye der er sket side jeg skrev sidst er at vi er begyndt på cheerleading.
havd syndes jeg om det? Jeg elsker der. Hele cheerleading delen er sjov, men jeg elsker er være med til alle kampene (selv om de altid taber). Men jeg er nu rigtig glad for at jeg ikke er inde på banen, få det ser sku lidt farligt ud !!!! Men sjovt at se fra sidelinjen ;)


 -NCHS - North Center High School 

- Mig :D  

 -Det finne lille hold 
- Tessy der har droppet os :i

 -I bussen før den aller føste kamp 

-Whitney 

 -Drengen der varmer op 

-Tactik møde før kampen - dybt seriøst ;) 

- sidst men ikke mindst de dejlige NCH piger :*

Det var lidt billeder fra kampen i fredags, jeg arbejder på at få fat i nogle billeder fra under kampen, og forhåbentligt lidt video jeg kan smide ud til jer.

Udover football kampene og cheerleading til dem, sker der ikke noget spechelt, eller jeg har skudt med en riffel, og jeg kunne ikke høre noget på min venstre øre bagefter, men så tror jeg også vi har været omkrig det hele. 
Det er enligt meget ret at det hele bare går i en rutine, få skal vender man sig også til det, og jeg har tid til at slappe af. 

i fredags rundede jeg de 7 uger i USA (omg, det er allerede 7 uger siden jeg forlod Dk), og det har været nogle af de mest fantastiske uge i min liv, og jeg ved godt at det måske lyder lidt sukker sødt, men jeg har det skide godt, og mig og min mor har det skide godt sammen, vi har vores små rutiner så jeg klager ikke. men det er stadig en ret syg tanke en det hele faktisk sker, og at man er midt i et af de mest mindeværdig år i hele min liv.

Med hendsyn til sproget så går det meget bedre, jeg kan allerede høre hvis det er forkert og man skal ikke tænkt så meget mere for det falder ret natuligt, skriftligt er det også meget letter. mit største problem er når man skriver men dem her over fra så bruger de en helt masse forkortelser, og det er forkortelser på alting. 

Wyd = what are you doing?
Lmao = laugh my ass off 
Smh = shaking my head
B/c = because 

Altså det gør det ikke letter for mig at fatte havd de skriver ;) Men havd er det for nogle ting at havde forkortelser for !!! 

så tror jeg også vi kom i gemmen det hele ;) 

Knus fra "the stats" - Emilie 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar